Hieronder ziet u de bezorgdagen van uw bestelling:
Bezorgdagen
Bestelling geplaatst voor 13:00 op: | Uw Bestelling wordt bezorgd op*: |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
*) Let op, deze bezorgdagen zijn indicatief. Volgens Packs wordt 96% van de pakketten de volgende werkdag bezorgd, de overige 4% wordt binnen 2-3 werkdagen bezorgd. Indien u uw bestelling met spoed nodig hebt vragen wij u om eerst contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan het pakket met onze eigen koeriersdienst laten bezorgen.
Wij denken in ieder geval graag met u mee zodat u het pakket op tijd in huis hebt!
Soms kan de bezorging van een pakket vertraging oplopen door externe factoren en komt uw pakket later aan dan in bovenstaand tabel is weergegeven.
Als u van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen per email kunt u erop vertrouwen dat het pakket ook daadwerkelijk verstuurd is. Indien u toch vragen hebt over de status van uw bestelling kunt u altijd een email sturen via contact. (antwoord binnen 4 uur op werkdagen)
Wij verzoeken u vragen over de status van uw bestelling per email te stellen aangezien wij eerst contact moeten opnemen met onze logistieke afdeling voor het opvragen van de status van uw pakket. Uiteraard ontvangt u zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen 4 uur op werkdagen antwoord op uw vraag.
Ondanks onze professionele inpakkers die heel goed weten hoe uw pakket zorgvuldig ingepakt moet worden, kan het helaas toch voorkomen dat een pakket een zware reis naar u gehad heeft.
In het ergste geval hebben uw artikelen hier ook onder geleden en zijn deze beschadigd geraakt. Wij verzoeken u voor een snelle en correcte afhandeling om dit zo snel mogelijk en bij voorkeur binnen 24 uur (zodat wij uw klacht kunnen melden bij de vervoerder) aan ons te melden via een email. Wij nemen direct contact met u op voor een passende oplossing.