Garantie

Indien u onverhoopt een klacht heeft over een product of deze niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u hiervoor bij ons terecht.

Ondanks het feit dat wij kwalitatief goede producten leveren en deze controleerd worden voordat deze naar u verstuurd worden, kan het voorkomen dat een artikel een gebrek vertoont of dat deze niet geheel aan uw verwachtingen voldoet. In dat geval vragen wij u om ons zo spoedig mogelijk te informeren hierover. Wij proberen in dat geval uw klacht zo spoedig en goed mogelijk op te lossen.

Voor all artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij proberen het artikel kosteloos te repareren danwel te vervangen in geval van een defect. Neem in ieder eerst contact op met de Servicedesk om uw klacht zo spoedig mogelijk te verhelpen. U kunt over het algemeen binnen een week van het ontvangen van de klacht een reactie terug verwachten.

Voor meer informatie over de garantie kunt u ook onze Algemene Voorwaarden raadplegen.

Klachten en geschillen

Mocht u onverhoopt dan ook een klacht hebben dan vragen wij u dit schriftelijk of per e-mail aan ons te melden. Wij nemen uw klacht altijd serieus en proberen naar een goede en passende oplossing te zoeken, ook kunt u uw klacht kwijt bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Schriftelijke klachten kunt u uitsluitend sturen naar het volgende adres:
Peter Planciusplein 71

1212 BV Hilversum

Na ontvangst ontvangt u binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over de inhoud van deze reactie van kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie van de Stichting Thuiswinkel.

Phone: 035 763 2025
Peter Planciusplein 71
1212BV Hilversum